svar igen!

Dahhh om Tisdag= på torsdag ingen tvärbana elr buss (Y):
kolla kommentaren xDD på det om fjantiga.. du vet XDD
          Svar:jag har gjort det :)
Dahh
om Svar:
Rädd för krut !!!?? jag e inte rädd för cinderella som alla är -.O thyra sa att du har sagt dt O.O Typ
- Där e esra och hennes fjantiga kompisar. Jag e inte rädd ♥ lite läskigt med madonna bara :D
Svar: Cinderella är jag inte rädd för tycker bara hon är jobbig asså tränger in och nafsar för en gång var hon nära att nafsa/bita mig två gånger. Jag kommer inte ihåg att jag har sagt det och isåfall skitlänge sen jag sa dedär med fjantiga kompisar grejen. Det Thyra säger behöver inte vara 100% sant. jag menade isåfall mena jag inte det. tycker också Madonna är lite läskig. du är typ den enda som kommenterar min blogg, kärlek till dig♥ ska skriva vad jag tycker om några hästar(dom som är lite småsura och så) typ om jag är rädd för dom och varför.
/Felicia :)

Kommentarer
Kommentar av: dAHH

aa (:

mEN Tthyra småskratta medans hon sa så tror nt det e sant? Hur många läser din blogg per dag? Din blogg e roligast att läsa av alla jag läser ^^ dessutom svarar du på kommentarer :D

2011-09-27 @ 21:11:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback