Svar

dahh om Svar på tal:
du kallade ju oss esras fjantigs vänner förut ^^
Svar: har jag??!! om jag har det, FÖRLÅT!♥ jättetaskigt jag kommer inte ihåg det iaf men tycker inte du är fjantig. eller det var väl du som inte ville gå inte till krut och då kanske jag sa "vad fjantiga ni är!" men då skoja liksom och det är helt okej att vara rädd för krut. han har ju bitit några riktigt rejält ju så inte så konstigt. det är mer speciellt att inte vara rädd för honom. hoppas du inte är sur på mig :) ♥


Kommentarer
Kommentar av: Dahh

Rädd för krut !!!?? jag e inte rädd för cinderella som alla är -.O thyra sa att du har sagt dt O.O Typ

- Där e esra och hennes fjantiga kompisar. Jag e inte rädd ♥ lite läskigt med madonna bara :D



XDD

2011-09-27 @ 20:37:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback