Tisdag= på torsdag ingen tvärbana elr buss (Y)

Ja som rubriken fattar ni säkert att i söndags blev hagsätralinjen färdigbyggd den har hållt på ett tag. då har man behövt åka tvärbana eller ersättningsbuss och på den senaste tiden brukar det bli smällfullt på tunnelbanan till gullmarsplan(man byter på gullmars). nu är den klar så himla sköönt!! 

Nu till min dag, efter håltimmen gick jag till skolan och åt. det blev tortillini och tomatsås. sen hade vi matte... gick inte bra vi avrunade och förlänga och korta bråk. jag fattade inte alls bråksakengrejsimojsen :/ sen hade vi so och vi har bytt platser. förut satt jag bredvid en rätt så jobbig kille men behöver inte sitta bredvid honom nu. det dåliga nu är att vi brukar se på film(typ om identitet och sånt jobbar med det juust nu) och då sitter jag snett och så... läraren har sagt till oss att hon har tänkt igenom vilka vi skulle kunna jobba bra med och kunna lära känna varan osv men henne jag sitter bredvid är typ.. haha jag vet inte men inte nån såndär jättetrevlig snäll tjej liksom men typ fjortis isåfall :P henne kommer jag defenitivt inte bli bra kompis med. hur läraren tänker vet jag inte. åk 6B på katarina norra skola har massa otur. den enda riktigt jättejobbiga killen har vi i vår grupp och idag fick alla utom vår grupp sluta tjugo minuter tidigare. orättvist! blev inge nytt pass idag så jag kom hem till sonja(edith med) och vi var hemma hos henne. sen åkte vi till teatern tsm. efter teatern åt jag och nu bloggar jag. nöjd att inlägget blev långt (Y) eller tycker ni om korta inlägg men att dom kommer oftare? ska göra ett tankar/åsikter inlägg nu/snart.
 i övermorgon ses vi♥

Kommentarer
Kommentar av: Dahhh

kolla kommentaren xDD på det om fjantiga.. du vet XDD

2011-09-27 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback