Svar

Dahh om Svar:
visst gillar jag deras bloggar men din e lite roligare -^.^- Vad brukar du göra på dina ridlektioner??
Svar: Jaha, vad gulligt av dig♥♥ jo jag brukar först värma upp genom att gå in på volterna(varannan volt varannan fyrkant) sedan galopperar vi. vi brukar också göra skänkelvikningar oftast på vänd snett igenom. det gör vi varje vecka i lördagsgruppen. jag rider på torsdagar och då rider jag i märke 3-4 och på lördagar rider jag i 2-3. vi brukar ibland också göra framdelsvändingar men inte så ofta. jag brukar oftast rida gilbert men det varierar.

Kommentarer
Kommentar av: Dahh

Okajj =D Jag gör lite olika... tror jag tränar samma saker som du typ... brukar också träna skänkelvikning men jag brukar typ rida ut också... jag har medryttarhäst azzå ;3

2011-09-27 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback