Svar

dAHH om svar igen!:
aa (:
mEN Tthyra småskratta medans hon sa så tror nt det e sant? Hur många läser din blogg per dag? Din blogg e roligast att läsa av alla jag läser ^^ dessutom svarar du på kommentarer :D
Svar: ja, det kanske inte är sant. det kan växla mellan 7- 14 läsare per dag. men idag var det 10 men igår var det 23 stycken(mitt rekord). TACK love to you♥ gillar du inte Esras och Thyras? jag tycker man ska svara på kommentarer för dom som frågar nåt vill ju ha svar. så det är en självklarhet för mig. du kan gärna kommentera på "din åsikt" vad du tycker är bra med bloggen och vad som är dåligt. skulle vara bra eftersom då skulle jag kunna förbättra bloggen bättre.

Kommentarer
Kommentar av: Dahh

visst gillar jag deras bloggar men din e lite roligare -^.^- Vad brukar du göra på dina ridlektioner??

2011-09-27 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback