Svar

Esra Violet   om Madonna:
jag såg dig lite då och då när du red på Madonna :) vi red ju samtidigt fast på olika ställen... :)
Snälla Felicia, nästa vecka ska jag börja galoppera :D men säg vilken häst som skulle passa mig.... jag vill ma en häst med mjuk galopp plus lite svår.... biggan vill att jag ska ha svåra hästar.... :D snälla ge mig ett tips.... :(
Svar: Självklart, eftersom jag inte vet vad du tycker är svårt med vissa hästar och så så gör jag ett inlägg hur dom är att rida. Ifall nån ponny som går på din lektion inte finns med på mitt inlägg är det bara att kommentera. :D


Kommentarer
Kommentar av: Esra Violet

toppen ide :D

2011-09-09 @ 20:20:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback