Madonna

va i skolan idag börja 8:20 och sluta 15:30. sen åkte jag till stallet. madera var inte inne så jag kunde inte sköta henne, orkade inte göra rent spiltan idag. fick madonna  och det rätt bra hon gick på tygeln i skritt och lite i trav ibland. men hon var otrligt seeg, och hade rätt så kort spö så.. men jaja efter ridningen åt jag och kollade på dom nya ponnysarna. sen åkte jag hem och åt middag. skönt att inte ha några läxor just nu. svar till esra: tack så mycket :) ♥. tack till alla som läser vår blogg! Madera♥
Madonna


Kommentarer
Kommentar av: Esra Violet

jag såg dig lite då och då när du red på Madonna :) vi red ju samtidigt fast på olika ställen... :)

Snälla Felicia, nästa vecka ska jag börja galoppera :D men säg vilken häst som skulle passa mig.... jag vill ma en häst med mjuk galopp plus lite svår.... biggan vill att jag ska ha svåra hästar.... :D snälla ge mig ett tips.... :(

2011-09-09 @ 07:43:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback