Svar på tal..


dahh om Svar på tal..:

Har du skrivit taskiga saker åt thyra ? jag med o.o
Svar: jag skrev att det var konstigt att hon skulle kanske köpa Elsan(ponnybrudarnas häst) och då blev hon sur på mig så hon radera min header jag gjort till henne.
Josefine om Hold my hand:

fortsätt!
Svar: det är ju angående dagens hiss och diss och okej jag fortsätter! :D bra tt nån skriver vad dom tycker ;)
Esra V  ([email protected]) om Morgon dagens planer...?:

den i mitten är väl Madonna <3 ?
Svar: jao, det är Madonna i mitten ;)

Kommentarer
Kommentar av: Dahh

jhjag skrev att det var SKITKORKAT att sitta på sunlight ..

2011-10-25 @ 21:36:49
Hemsida/blogg: http://alskanarma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback