Hold my hand

Först var jag i skolan, SO, sv och NO. blev bara lite stökigt på svenskan. sen den andra svenska lektionen gjorde vi namnskyltar. vi lärde oss väldigt mycket var typ dagis.. men det var skönt!
Men sen gick jag hem och halv fyra var det kinesiska. den var i en och en halv timme, ganska lång... Men imorgon ska vår klass ha mentorfika men eftersom vi har mentormöte på förmiddagen flyttar vi den till eftermiddagen så jag har SO på morgonen ist för mentormöte. mumsmums... jag bakar inget för vår ugn är paj så jag köpte hihi. men ska plugga in spanskaglosor nu.

Att det är mentorfika imorgon.


Att jag måste göra spanskan och äen påbörja engelska läxan.
Hade tänkt börja med "Dagens hiss" och "Dagens diss" vad tycker ni om det?


Kommentarer
Kommentar av: Julia

Sv; Tack för frågorna! :)

2011-10-24 @ 19:14:34
Hemsida/blogg: http://machine.webblogg.se/
Kommentar av: Josefine

fortsätt!

2011-10-25 @ 17:31:45
Hemsida/blogg: http://todayismyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback