Åh, jag dör xD (Svar på tal)

Josefine kommenterade min blogg och det gjorde min kväll jue!!
 Hahahhahahahaha-...

Josefine om Fika, fika, fika sen må illa....:

förresten, vad mke du åt ^^ det var vissa i vår grupp som såg lite roliga ut, alla hade skit ont i magen o sa jag orkar inte mer medan dom där andra hade kinderna fulla av kakor osv. förresten lasse blev typ pist off för joel bajsade på sig så jag fick inte säga att min höjdpunkt var att jag åker till kina på torsdag. jag gillar inte joel. men jaja, lång kommentar. godnatt :)<3
Svar: Hahahahahhahahah, det där med Jeol vare sant?! aja snacka mer i skolan. och jag vet åt asmycket ^^ 
 
Josefine om Fika, fika, fika sen må illa....:
hahha, vem var det som skrattade ihjäl sig och vem var det som spydde förra året?? :P<3
Svar: det var Roi som fick skrattattack och den som spydde var... det vill du allt veta. nä skoja men gissa den personen är i vår  grupp och sa det typ på svenskan.
Josefine om Oh juste ♥:
vad elakt att man behövde dricka vatten bara för att man förlorade, konstig 5kamp... ;)
'svar: men det blev roligare när man fick straff ;)

//Felicia :)

Kommentarer
Kommentar av: Esra V

Sv; Jag visar i ett videoinlägg, på Picnik gör jag headern :)

2011-10-26 @ 07:49:49
Hemsida/blogg: http://hastgaalningar.blogg.se/
Kommentar av: Dahh

Vet inte hur man lägger in headern .. Duktig jag e ..

2011-10-26 @ 17:34:57
Hemsida/blogg: http://alskanarma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback