Fika, fika, fika sen må illa....

 var i skolan idag på spanskan såg vi film... så då kunde man bara ta det lugnt SOn var lugn den med vi kolla typ på bilder och lite sånt. klockan jagvetintevad hade vi fika alla tog ju med sig så det räckte typ alla så blev det minst tio var och jag åt typ 15-20 saker eftersom ingen åt något typ. men vi hade bara tre grejer kvar eller nåt och när vi började var bordet proppfullt. en kille i vår klass dog typ... eller han skrattade skitmycket hela tiden i början. aa väldigt normal klass vi har till och med fyrorna vet att vår klass är typ stökigast/jobbigast. roligt ellerhur men aja. förra året hade nån(jag vet vem) spytt på mentorfikat... trevligt trevligt men ingen gjorde det i vår mentorgrupp ingen annan heller men det var ju bra. inte så mysigt direkt men jag var inte med förra året men dom berättade det. först i början var jag inte alls illamående men sen när jag var hemma hos Sonja blev jag jätteillamående och la mig på golvet och dog.... sen gick det bättre när jag var ute på balkongen. sen när jag mådde bra snurrade runt och så jag blev yr. mycket smart xd
hehe vilket långt inlägg men hoppas ni orkar läsa.

dom här tog jag med m ig men kände mig mobbad för alla bakade och det blev asmånga över...


Kommentarer
Kommentar av: Josefine

hahha, vem var det som skrattade ihjäl sig och vem var det som spydde förra året?? :P<3

2011-10-25 @ 22:07:18
Hemsida/blogg: http://todayismyday.blogg.se/
Kommentar av: Josefine

förresten, vad mke du åt ^^ det var vissa i vår grupp som såg lite roliga ut, alla hade skit ont i magen o sa jag orkar inte mer medan dom där andra hade kinderna fulla av kakor osv. förresten lasse blev typ pist off för joel bajsade på sig så jag fick inte säga att min höjdpunkt var att jag åker till kina på torsdag. jag gillar inte joel. men jaja, lång kommentar. godnatt :)<3

2011-10-25 @ 22:09:34
Hemsida/blogg: http://todayismyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback