Svar på kommentar!

Lovisa om 6. Hur du tycker om skolan och klassen:

Du ska bara se vår klass, min klasslärare säger att vi typ är den stökigste jobbigaste klassen som han har jobbat med på sina 31 år...

Svar: Roligt att du läser min blogg! Er klass är säkert jobbigare men vi går ju i sexan och borde inte vara så jobbiga. Eller liksom inte hänsynslöst ta sönder någons sudd.. Men vår klass är speciell om man säger så.. Alla har sina egenheter ;) Men det som är jobbigt också är någon förälder på besök bli alla jättetysta och lugna.. -.-

Sara om 6. Hur du tycker om skolan och klassen:

Våran klass/grupp är väl så himla stökig? Eller ju en person men. Jag tycker bara att det är skönt med lite prat :-)

Svar: Nej, kanske inte men jag tycker också det är bara en.. Som gör hela grejen. Men jag tycker att det är okej med prat på tex svenskan för annars är det för tyst, men att några slår varandra och håller på är lite jobbigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback