6. Hur du tycker om skolan och klassen

Skolan
Skolan tycker jag först och främst är TRÅKIG. Men på montessori var det iaf skönare, man fick ju välja vad man skulle jobba med osv. Men nu äre ju inte så, mycket jobbigare. Inte särskilt roligt, även det jag tycker om är jobbigt ändå.. Vi har ett jobbigt schema också, eller måndagar för då är det so, svenska, no, so och sist svenska.
Klassen
Vår klass eller grupp är STÖKIG! Jag tror att 6B är jobbigast av alla... Känns det som, eller vi har en viss person som är jättejobbig något jobbig. Så ja har vi inte bestämda platser blir det typ kaos!! Så allmänt stökig och jobbig, som när vi är på besök på tex ett museum eller nåt blir oftast dom där arga på vår klass.

Kommentarer
Kommentar av: Sara

Våran klass/grupp är väl så himla stökig? Eller ju en person men. Jag tycker bara att det är skönt med lite prat :-)

2011-11-30 @ 07:44:50
Kommentar av: Lovisa

Du ska bara se vår klass, min klasslärare säger att vi typ är den stökigste jobbigaste klassen som han har jobbat med på sina 31 år...

2011-11-30 @ 16:58:12
Hemsida/blogg: http://Gamalrocky.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback