Thailand 2017 genom GoPro

När styrde kosan mot Thailand fick min lilla GoPro hänga med. Liten video skall ni få(vet att jag är världens långsammaste) och här kommer lite bilder. GoPro är så liten så den är smidig att ta med var som helst. 
Hotell 1:  Lyx med egen pool utanför rummet och vi hade även en gigantiskt badkar. Var typ dubbelt så stort som ett standard badkar. Önskar att jag hade ett sånt hemma. 
Hotell 2: Beach Republic, där vi hade en jättefin sandstrand men som vi inte badade så mycket ifrån eftersom det var risk för maneter.. De hade även en väldigt bra restaurang, söndagsbrunch och poolområde. 
Sista är från vår snorkelutflykt med alldeles kristallklart vatten och massor med fiskar. Väldigt häftigt att se tyckte jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback