En gång i månaden

Gick in och kollade på mitt arkiv och ser att jag bloggar sisådär en gång i månaden. Det är egentligen inte okej med tanke på att en bra blogg brukar uppdateras minst en gång per dag. Jag har haft så himla mycket annat att tänka på; träning, plugga(särskilt matte), träffa kompisar och jobba. Bloggen skriver jag på för mig själv trots allt så det blir lätt att den bortprioriteras. Det märks att jag har haft mycket veckan innan höstlovet när jag låg efter flera avsnitt på paradise hotel. ;-)
Har säkert skrivit det men jag extrajobbar på en förskola en gång i veckan samt på lov, så under höstlovet jobbade jag där hela veckan. Första gången jag jobbat under ett lov, om man räknar bort sommarlovet. 
 
Vi har det ganska lugnt med läxor och prov just för tillfället men då blir det istället veckor där man preppar för vad som komma skall. Nu tänkte jag kanske få lite matte gjort eftersom jag inte varit produktiv den här helgen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback