Grön Ungdom + Brukvärdessystem=?

Här är en bild från instagram som jag hittade. Den kändes så relatable så var helt enkelt tvungen att screenshota. 


Hela bilden illustrerar min eftermiddag. Hade först en lugnt privatjuridiklektion på morgonen, fick tillbaks proven och det gick bättre än vad jag trott. Kändes inte så bra när vi skrev men hade fel som tur var! Sen följdes det av en två timmars matte medan Copa de la Östras kvartsfinaler var igång. Det var några ettor som vann över treor, ovanligt. 

På eftermiddagen hade vi eget arbete på företagsekonomin som vi ska ha prov i om typ en vecka(!!). Avslutade skoldagen med en debatt på samhällskunskapen angående migration, bostad och arbetsmarknaden. Alla skulle vara ungdomsförbund och jag var Grön Ungdom(MP). Hon som skulle vara SSU och CUF var borta så var helt själv. :-)) ingen tog mina argument då iaf. Blev dock lite roastad av MUF och LUF angående brukvärdessystemet som jag inte hade läst på om alls. Så när de frågade fick jag köra improvisering delux. 


Typ vid fem när jag var på informationsmöte om sommarjobb la min vänstra arm av. Blev helt slapp, tung och nästan domnande känsla. Sitter i fortfarande så det känns underbart. :-) Var supertrött så gjorde lite matte och nu tänker jag krypa mig till sängs. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback