Funfact #1

I dessa sega tider, iallafall för oss som läser Matematik 2b eftersom vi har nationella prov på torsdag(hjälp kan typ ingen matte?) tänkte jag dela med mig av en funfact. 
 
När året var 2012 läste jag upp till trettio bloggar dagligen, främst från människor jag kände men även större bloggarna. Nu för tiden läser jag bara två bloggar regelbundet; Linn Ahlborg och Sandra Beijer. Mathilda och Andreas bloggar kan slinka in på ett hörn eftersom de har turen att få vara högt upp i mitt bokmärkesfält. 
 
Men för det surfar jag inte mer sällan, det är snarare andra sajter jag är inne på. Sorgligt nog är de mest synliga bokmärkena jag har Schoolsoft, Google Drive, Google Classroom och Google Docs... Google Drive har jag i skolan men de andra bokmärkena är gamla spår från Nacka-tiderna då vi hade Schoolsoft och Classroom. 
 
Nu ska ni får höra mina daily sajter:
  • Google Drive & Fronter- båda till skolan
  • IMDb -för att se vilka kändisar som fyller år
  • YouTube- om nya videos kommit ut från mina prenumerationer
  • SKAM sidan- för att se klippen, fast nu har den paus dock
  • Hemnet- spana på hus och lägenheter
 
Jag har faktiskt ett konto på Hemnet så jag kan spara drömmiga hus och lägenheter. Fördelen är att man även kan spara sina sökningar så slipper man knappa in de varje gång. Brukar alltid kolla mina sparade sökningar för att se om det kommit upp något nytt. Har typ Bromma, Östermalm, Södermalm, Lidingö, Nacka, Saltis och Enskede. Som ni hör så är det mer åt det dyrare hållet, inget som jag kommer kunna köpa inom den närmsta framtiden så att säga. Jag kollar mest för att det är kul att se och även för att dessa områden brukar ha de finaste(och största) bostäderna. I ett senare inägg tänkte jag dela med mig av vacka hus och lägenheter jag skådat. 
 
Ni kan få en liten provbild på ett av husen jag har hittat! Ligger på Lidingö och det är så fint?
 
 
Imorgon har jag två lektioner, en på morgonen och en sent på eftermiddagen= håltimme på typ fyra timmar. Underbart va? Får nog bli lite plugg då. Tänkte sova nu för att inte bli allt för trött imorgon. 
 
update: min arm är fortfarande sådär slapp, nästan domnade och oerhört tung. Den har varit så i över ett dygn så vi ska nog kolla upp det hos en vårdcentral eller liknande. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback