20 maj

Idag har jag haft en väldigt trevlig dag. Till en början var det inte så varmt men det blev jättefint senare. Jag följde med Klara till hennes stall. Vi tog oss ut i skogen där vi mötte upp Katta och Julia som tidigare stått på Orhem med deras ponny Lira.
 
Klara och Julia red och jag lyckades få några riktigt fina bilder. De var så soligt så det kändes som en sommarlovsdag. Vi stannade till i en skogsdunge där vi lät hästarna beta medan vi fikade. Verkligen en superhärlig dag!!
 
Vi träffade på ett rådjur också. 
 
På kvällen skulle jag träffat massa tjejer för häng och sjunga singstar men jag började känna mig hes och förkyld så jag fick stanna hemma istället. 
 
 
Försökt spara min röst så mycket som möjligt genom att vara tyst sen i lördagskväll. Har en tendens till att tappa rösten HELT när jag blir hes. Tro mig, en pratkvarn som mig kan intyga att det inte är roligt. ;) 
 
Känner mig bättre nu så jag ska till skolan imorgon. Vi skall ha friskvårdsdag vilket innebär att vi inte har några vanliga lektioner. Alla tvåor var tvugna att gå på en föreläsning om stresshantering och sedan skulle man välja till två aktiviteter utöver det. Jag valde massage på morgonen och sen fotboll på eftermiddagen. Det kommer inte bara vara min klass utan även Sam och Ekonomi så det ska bli spännande med nya personer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback