Sportlovet

Sportlov! Vill ni höra lite vad jag hittat på? Det är inte mycket vill jag säga men låt oss kika.

FREDAG 24/2

Startade med mitt sportlov med att äta middag ute med Emma. Vi lyckades tajma in lönehelg så det var mycket folk ute. Vi hade tänkt äta på Flippin' Burgers eller Vigårda men det var för lång kö där. Så det fick bli Phil's Burger istället! 

Fyra dagar i rad har jag gått upp klockan halv tio för att ge katten mat. Men i utbyte får man mys så det är de värt. :) 

MÅNDAG 27/2

Gick till biblioteket för att låna böcker till företagsekonomin. Vi har prov på Organisation & Ledarskap v. 11 så jag behöver börja plugga. Det är ett intressant område men det är lite svårt så jag behövde lite andra synvinklar än boken. (Tips tips om något känns krångligt!!)

Nedre bilden är dock från en juridisk bok. Den beskriver de olika stegen i juridisk metod, används när man ska lösa problem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback