10 juni + 11 juni

10 JUNI / LÖRDAG

Började min morgon tidigt genom att stiga upp klockan sju för att åka till stallet. Hästarna skulle släppas på sommarbete vid 10 så jag behövde rida innan. Jag red barbacka tillsammans med en annan tjej i stallet och det var väldigt roligt. Det var ett tag sen jag red på i högt tempo vilket vi gjorde nu och vi red även ner till vattnet där de fick plaska lite. 


Vid lunch tid tog jag mig ner vid Fåfängan för att äta lunch, men de hade ingen lunch som passade mig så det fick bli paj istället. Fin utsikt var det också. 


På eftermiddagen åkte jag ut till Bromma för att ha picknick med Linda. Bilderna ovan är ena en "typisk Bromma villa" och den andra är utsikten från ett berg vi var på.  Ny grej jag lärde mig var att mittemot Bromma ligger Mälarhöjden. 


Vi hade picknick på Ålstensängen ett tag tills det blev blåsigt så vi gick hem till henne istället. Sen hängde vi hemma hos henne till det blev sent på kvällen då jag åkte hem. Händelserik och rolig dag! ❤️

11 JUNI / SÖNDAG

Åt lunch på Bun meat Bun i Söderhallarna för första gången. Väldigt gott! 

Efter det, promenad på Söder inklusive fika vid Mariatorget. Hängde sedan med Ada på eftermiddagen/kvällen hemma hos mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback