I fredags

Känns alltid mycket lättare mot våren. I fredags när jag slutade tidigt promeneade jag från Karlavägen ner till Norrmalmstorg för att fixa bankkort(äntligen!). 


Sen var det så fint väder så då bestämde jag mig för att promenera hela vägen hem medan jag lyssnade på P3 Dokumentär(Gryningspyromannen om någon undrar). 
Ganska skönt att göra för man pluggar ändå inte direkt efter skolan på en fredag.
 

På måndag har vi fått lite schemaändringar. Tanken var först att ha en mattelektion på torsdagförmiddag men vi förlängde måndagslektionen istället. Så nu kommer jag gå från 8:15 till 16:45 utan några håltimmar på måndagar! Ganska tuff start på veckan, tur att vi får det lugnare dagarna efter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback