2 0 1 7

God fortsättning allihopa! Även fast ni inte fått hänga med mig de sista månaderna av 2016. Har helt inte haft motivationen att skriva något här. Innan jullovet var det flera prov, uppsatser och sådant som skulle göras.
 
Gjorde ett schemabrytande(dvs när alla i tvåan har samma) prov i matte, juridikprov och lämnade in ett PM i Rätten och samhället(juridikämne). PM:et var mångas fundering ett långt tag, till en början skulle vi skriva ett PM om Energiöverenskommelsen på lektionstid. Men allt fler tyckte det var så svår så vi fick skriva den hemma. Det var även ett samarbete med naturkunskapen(som jag såkalrt redan har läst) så jag fick göra om Parisöverenskommelsen. Har ingen aning om det var lättare eller jobbigare. Nog om plugg. 
 
NEW YEAR, NEW ME. Eller kanske inte haha. Har inget nyårslöfte igår och höll inte mitt senaste heller. För 2016 hade jag Rid bara bettlöst med Coffee men jag red faktiskt med bett några gånger. Men inte mer än fem gånger så det var inte direkt mycket heller. 
 
Förra året
 
Detta lov var vi bara hemma vilket var ganska ovanligt så jag passade på att träffa kompisar så mycket som möjligt. Har hunnit träffa flera kompisar så man inte behöver känna stress för det sen när skolan börjar, så svårt att hinna då. Sen även unnat mig att se TV- serier eller sova hur länge som helst. Den första januari sov jag bort helt, skämtar inte. Var uppe till kanske fem på nyår så då sov jag i tolv timmar--> 05:00 PM vaknade jag då. :-) 
 
Hoppas ni haft en härlig jul och nyår!! (Mer om de senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback