Mycket gjort


Klockan är över tolv men ser det som en fredag för jag har inte lagt mig än, hehe. Så för mig är det fredag och därför får ni fina honeymonster som bild för att tagga helg. 


Idag känns det som jag har hunnit en del! I höstas kände jag mig allmänt trött och omotiverad men piggnar till mycket mer på våren! 

Först hade vi lektioner som vanligt till 13:10. Efter det gick jag vidare ner till Kungliga Biblioteket där jag brukar plugga. Det ligger i Humlegården så det är ganska nära min skola. Satt där i ca 2,5 h för att göra matte och skriva på mina tal inför projektveckan. Lyckades skriva ganska mycket på mina tal så jag känner mig nöjd.

Vid fem tog jag helg för då mötte jag upp Emma & Astrid på Café 60(ligger på Sveavägen). Har aldrig varit där men känt för sina enorma chokladbollar samt att de har öppet länge. Vi fikade och snackade i ca två timmar och sen åkte jag till Söder där jag mötte upp Evelina & Tilde. Har inte träffat de på ett tag så det var roligt att ses. Tanken var en filmkväll men det blev en kväll med massa prat istället. <3 

Känner mig så duktig att både hinna plugga plus träffa massa kompisar på samma dag haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback