29 april

Skriv inläggstext 

Gårdagen var väldigt trevlig! Det är långhelg så jag har hunnit med att träffa flera kompisar vilket är positivt. Igår var jag i stallet på förmiddagen och på eftermiddagen kom Klara för hon skulle sova hos mig.


Vi åt en god middag med oxfilé, potatisbullar med vitlökssmak och focacciabröd till. Brödet var otroligt gott!

Efter middagen fixade vi lite tilltugg till vår myskväll. Vi såg på RMM's serie "D.U.M" på Viafree och även lite SKAM. Ingen av oss hade sett veckans senaste avsnitt så det såg vi samt några roliga scener från tidigare säsonger. Det var bland annat "Dramaa" och "Awkwaard" från Chris, kuddkriget mellan Noora och William och när Eva råkar hänta Penetrator Chris istället för den kvinnliga Chris.

Vi avslutade med att se på några avsnitt av Gossip Girl som jag förövrigt har börjat att se om(igen!!). Är det femte gången typ? Nä, okej har slutat räkna. 


Hoppas ni får en mysig Valborg också! Jag hade först tänkt plugga lite(behövligt) sen äta middag med några vänner. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback