Trötter

Fick bli en arkivbild från i somras
 
Hej på er! Det var några dagar sen jag bloggade men ni missade inget dödsviktigt. Jag har gått i skolan de senaste tre dagarna och skolan rivstartade med en gång. Vi får mindre läxor i nästan varje ämne, även fast de är ganska små blir det en extra grej att göra. Just nu är jag inne i en så trög fas. I skolan är jag pigg och kan anteckna men när jag kommer hem blir jag vansinnigt trött.
 
Har alltid haft en grej att jag kan inte plugga någonting innan åtta tiden vilket suger. Hur skönt hade det inte varit att komma hem, plugga och sedan vara klar för dagen vid sju? Så funkar inte jag tyvärr. Jag drabbas av en liten dip av trötthet vid den tiden istället. Senaste dagarna har problemet varit att tröttheten försvinner inte alls, inte ens klockan nio. Plus att jag får lite huvudvärk så det underlättar inte min läxläsning. Vet inte om det är skolstarten som gör att jag är såhär trött men detta måste ta slut snarast?! 
 
Så kortfattat; har gått i skolan, segat mig och försökt plugga på eftermiddagen och kvällen och sen har jag tränat med Emma. Första träningen på väldigt länge(var ju förkyld), vi började försiktigt. Jag sprang till min nya springlista som bara var tjugo minuter, dock behöver jag byta ut några av låtarna för de passade inte så bra. Fick oväntat mycket träningsvärk för det lilla så det var nog bra med en mild start. Stretchningen måste jag nog också ta tag i, var otroligt stel.... Ja, detta var min händelserika vecka hittills. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback