Insparksdags

Hej på er! Nu när skolan och plugget drar igång kommer det troligtvis inte bli lika mycket uppdatering.Vi får ganska mycket småläxor att göra så det finns alltid plugg att göra. Lite ovant för på Nacka hade inga läxor utan det var mest prov och inlämningar. Är iaf inte lika trött längre som jag var första veckan, troligtvis alla nya intryck som tröttade ut mig. 
 
Nu på morgonen har jag avklarat först ett förhör på begrepp i privatjuridiken och sen har jag haft läxförhör på matten också. Jag tror och hoppas att det gick bra, pluggade intensivt igårkväll på begreppen haha! Eftersom jag läste naturkunskap i ettan slipper jag det iår när de andra läser den så då får jag håltimme.
 
Går till kvart i fem idag så det är en lång skoldag men jag är ändå pepp för idag är det Östra Reals inspark! Den ska vara på Göta källare och det är temat High school. Jag, Emma och Lea ska gå tillsammans, har ingen aning om vilka andra som ska gå.. Känns som det inte är som ska gå? Men man kommer säkert se flera där. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback