Höstmys

 
Nu när hösten närmar sig så får man gå in i höst mood, gjorde för första gången på länge varm choklad med vispgrädde. Med den röda duken så känns det lite juligt också, snart är det dags för julspellistorna att träda fram!
 
Under dessa veckor har jag hunnit med lite grejer:
  • Varit på Östra Reals inspark, otrooligt lång kö dit men roligt när man väl kom in.
  • Var även på Nackas inspark som hade temat "Ursäkta att jag är sen, jag kom precis från.." och då tog jag 'helvetet' med rött och djävulshorn. Inte lika bra som året innan för musiken var inte lika bra så draget blev sämre. 
  • Pluggat, försökt plugga, sovit och pluggat lite ytterligare.
  • Haft mitt första prov och redovisning plus fått tillbaka mitt första läxförhör. 
  • Varit på Öland för första gången(i helgen).
Nu ska jag göra ytterligare ett försök till att plugga och föra över lite videos till min skoldator. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback