Torsdag 6 oktober

Startade min morgon klockan åtta då alarmet ringde även fast jag hade sovmorgon till klockan halv ett. Vad tusan gör hon uppe så tidigt? Tänker ni säkert. Det tänkte jag också en stund när alarmet ringde. Men jag behövde fixa med min emlakräm(en bedövning) inför blodprovet. Skulle ta blodprov för jag har ju konstant varit trött och haft huvudvärk sen jag började skolan så man börjar ju undra. Behövde ta blodprovet innan klockan tio för att värdena skulle stämma. Feg som jag är ville jag fixa med bedövning, jag brukar inte vara spruträdd men just blodprov gillar jag inte. Det gick bra iallafall och nu hoppas jag på att resultatet visar något. 
 
När jag var klar med mitt blodprov jag tog ungefär tre minuter från mitt hem så gick jag hem igen. Repeterade lite till om offentlighetsprincipen och sånt inför juridikprovet i Konstitutionell rätt och Mänskliga rättigheter. Sen sov jag en timme till vid elva innan jag behövde röra mig mot skolan. Ni hör ju hur konstiga sovvanor jag har, tog till coh med en kvällsnap igår också. 
 
Provet som jag var ganska nervös inför var inte så svårt som jag trodde, hade skapat ett scenario där jag inte fattar själva frågan och letar förvirrat bland alla paragrafer. Provet höll på i nästan två timmar men det kändes som högst en timme. 
 
Efter skoldagen begav jag mig till stallet, det blev en uteritt runt Flaten sjön. Det var min och Klaras sista ritt tillsammans eftersom hon byter stall imorgon. :( För att festa till det lite extra så hade jag köpt lite gottigheter samt att vi åt på Prime Burger efter tillsammans. Hur mysigt som helst!
En kall vinterdag för lite mindre än en ett år sedan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback