Garrixweek

Nu har det hänt lite spännande grejer inom house-världen. Förra veckan för att vara exakt. Tur att ni har mig som kan återberätta. ;)
 

Första nyheten är att DJ Mag top 100 dj's släpptes.

Kan lista typ topp fem:

  1. Martin Garrix
  2. Dimitri Vegas & Like Mike
  3. Hardwell
  4. Armin Van Buuren
  5. Tiesto 
 
Senaste veckan hade Martin Garrix en "Garrixweek" där han släppte en låt varje dag i en vecka, så det finns sju nya låtar. En har jag hört tidigare när han spelade den på Weekend festival, den heter Hold On & Believe. 
 

Här är en av låtarna, den jag fastnat mest för hitills.Garrix har tidigare gjort låtar med Jay Hardway(Error 404) och jag gilalr hans låtar också så det blir en perfekt kombo. Gillar Tom & Jerry albumsomslaget också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback