Vattenmelonskvarg

08:30
Jag började min historialektion och vi fortsatte att jobba med vår historiebruksuppgift. Vi ska analysera Blå tågets låt "Kalla kriget" och ett tal av Willy Brandt. 
09:45 
Vi hade håltimme så jag och Ebba pluggade. Jag skrev lite på affärsplanen vi gör i företagsekonomi. Efter det åt vi lunch för vi var hungriga. 
11:10 
Vår samhällskunskapslektion startar och vi hade grupparbete om nutidens konflikter. Min grupp fick konflikterna i Demokratiska republiken Kongo. Något jag inte har så mycket förkunskaper om men det verkar intressant. Vi fick även tillbaka våra Ekonomiprov vi hade för några veckor sen, det gick bättre än vad jag trott så jag är lättad. 
 
När jag kom hem gick vi först och fixade min mobil, de satte nytt glas och nu funkar den igen! Så skönt.  När vi gick och handlade såg jag att den nya kvargsmaken, vattenmelon hade kommit in. Jag köpte med mig en hem och medan jag rensade i mitt rum åt jag den. Den var såå god! 
Nu på kvällen har jag rensat ut min bokhylla inför tapetseringen av mitt rum, skönt att ha det avklarat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback