Vänt på dygnet

 
Haft en riktigt seg start på dagen, först pajade mobilen igen. Sen när vi var i stallet ville inte mitt buse till ponny komma in från hagen. Alldeles för mycket gott gräs som frestade. Det är ingen idé att vänta ut henne för hon är alldeles för smart så vi gav upp. Men vi hade otroligt dålig timing så vi missade bussen precis... 
 
Vid sju tiden här hemma blev jag trött så då sov jag i tre timmar. Rensade i min garderob inför tapetseringen som sker på måndag och har pysslat med det i några timmar nu. Eftermiddagslurar gör att man vänder på dygnet så nu sitter jag här klockan tjugo i fem och är rätt pigg. :-)
För att inte vända på det helt ska jag nog försöka sova nu. Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback