Tacofredag

Vi har det väldigt bra just nu eftersom vi knappt har något i skolan. De senaste veckorna har vi haft flera prov så just nu är vi i de lugna veckorna då vi har börjat på nya grejer. Det betyder att det är ganska lugnt och i samband med de nationella proven försvinner några lektioner också. Idag hade jag bara naturkunskap och samhällskunskap men en lång håltimme däremellan. 
Eftersom vi hade lång håltimme gick vi till Nacka Forum och kollade i lite butiker på sommarkläder. Jag ska nog försöka kolla på lite i helgen. 
 
Vi slutade tidigt idag så jag gick först och tränade i Sickla. Läste samtidigt som jag sprang igen, och det börjar bli lättare. Det var mindre skakigt att läsa den här gången. Jag sprang på lite högre tempo än vanligtvis så jag sprang bara i tio minuter. Sen provade jag Sicklas relativt nya trappmaskin(som var ganska jobbig) och lite på crosstrainer. I samma stund som jag såg människor från mitt gymnasium bestämde jag mig för att börja stretcha. Stretchade igenom de vanliga, d.v.s. främst ben, rumpa och höfter. Det flyter på bra med min spagat, lyckades få till en ganska bra överspagat idag!! 
 
Vid middagstid kom Evelina och Filippa över så lagade vi tacos tillsammans. Det var väldigt länge sen jag träffade de så det var roligt att träffa de igen. Jag lämnade även in min filmanalys idag så det känns skönt inför helgen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback