sunday

Sov till tolv idag, efter det pluggade jag lite matte och sen gick jag tillbaka till pappa igen på eftermiddagen. 
Hade väldigt få bananer kvar så jag gick till ICA, det var soligt väder idag.
Inne på ICA, ser bananerna chilla där borta.
Fick med mig ungefär tre kilo bananer och en åttiosex procentig choklad. 
Min faster kom över på middag så vi hade egengjord vaniljglass med vispgrädde och jordgubbar. Då kan jag erkänna att jag blev lite sugen, men jag ska inte fuska! 
Imorgon har jag studiedag och för första gången får den dagen leva upp till sitt namn. Jag ska nämligen plugga hela dagen eftersom jag har en hel del till på tisdag. På onsdag har vi även nationella provet i matte... :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback