Pangfrukost

Jag som annars inte brukar äta så mycket frukost beslutade mig för att göra en riktig pangfrukost idag. 
Här är Smoothiebowlen jag gjorde toppat med lite gottigheter.
En liten closeup. Och tog ett belVita kex till! 
Här är hela mitt frukostbord.
 
Så min frukost bestod av:
  • Oboy gjord på på mandelmjölk
  • Smoothiebowl gjord av jordgubbsyoghurtkvarg, mjölk och frysta jordgubbar. Sen toppade jag det med mörk choklad, pumpafrön och färska jordgubbar. 
Idag ska jag till stallet och jag har inte tänkt ut något speciellt idag. Det kanske blir lite halsringsträning eller mys i skogen bara. Efter det ska jag till Emma och se på Eurovision finalen så det blir mysigt. Jag har inte hängt med i Eurovision alls faktiskt. Jag tror tyvärr inte vi kommer att vinna år dock, men man vet aldrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback