Matte all day

Godmorgon, idag börjar jag klockan 10:20 eftersom min spanska var iställd(så skönt!).  Idag blir det en riktig mattedag!  
.
Vi har först en ordinarie mattelektion och sedan har vi projekttid och den här veckan är även den matte. 
Det är en av våra kortare dagar så efter projekttiden slutar vi. Då hade jag nog tänkt träna.. Och läsa lite Snabba Cash. ;) 
.
Det har blivit mycket kokain och andra kriminaliteter den här veckan. Inte att jag tagit eller gjort det, nejdå men först i skolarbete då jag skrev om kokain, sen snortar de och smugglas det och sist Johan Falk där de jagar diverse brottslingar. Apropå det har jag redan hunnit se tre avsnitt och varje är nittio minuter.. Får lugna mig så jag inte ser klart alla tror jag. 
.
Efter det måste jag fortsätta med min filmanalys då det mest blev fokus på matte igår. Hoppas ni har en mindre mattefylld dag än vad jag kommer ha! 

Den här söta linjalen får matte att inte se så pjåkigt ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback