Mall of Scandinavia

Igår tog jag och Emma pendeltåget ut till Solna för att vara i Mall of Scandinavia. Det var ganska mulet och grått så det passade perfekt att kolla i butiker då. 
Vi letade efter lite sommarkläder och var inne på massor butiker. Vi började med Pull and bears som jag aldrig varit inne på, även Thernlunds, Jackie, H&M, Bikbok, Gant ... etc. Det fanns massor med olika butiker där! Den enda butiken som saknades skulle jag säga var Bob (mitt smeknamn för Best of Brands) men Thernlunds är relativt lik. 
Inne på Thernlunds
 
Vi hittade inte så mycket, en rosa klänning fick följa med mig hem. Efter ha kollat i minst hälften av butikerna rörde vi oss mot Max för att äta middag eftersom klockan närmade sig sex.
Detta blev min middag,  fullkomligt älskar Max's pommes! 
 
En bild på min chokladlyxshake jag tog också. 
 
 
Något som var mindre kul var att jag tappade min mobil så den fick mystiska ränder i skärmen och omöjlig att låsa upp för touchen la av delvis. 
 
Men idag lagade jag skärmen och jag kunde låsa upp den igen, nu har den däremot blivit otroligt seg så vi får se hur det går. Min mobil har hängt med ett tag, närmare två år och nio månader ungefär. 
Så länge har jag fått nöja mig med att vara halvt isolerad och lyssna på Spotify med min gamla mobil. Lite charmig är den ändå, en liten Xperia men skärm hälften så liten som min iPhone. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback