Kygo's Cloud nine

 
Jag hade helt glömt att Kygo skulle släppa sitt album den trettonde maj!
Men nu är hans album ute på Spotify så jag lyssnade på det lite. Personligen tycker jag Kygo är väldigt bra. Jag gillar dj's som har en röd tråd genom sina låtar men att de inte är alltför lika. Som t.ex. KSHMR hör man att det är hans låtar eftersom han bygger upp de på ett visst sätt, det gilalr jag! Även Kygo lyckas med det, sitt ljusa sound han använder kännetecknar honom. 
 
I albumet har han några låtar som vi redan känner igen t.ex. Firestone och Stole The Show. Han har även lagt in några nya låtar med kända artister som John Legend. Jag har ännu inte hunnit lyssna igenom alla låtar ordentligt så jag kan inte bedöma om albumet är bra ännu. Men vad jag hört hitills har jag en god känsla och det är ett album som är värt att lyssna på!
PS. Carry me som han gjorde med Julia Michaels rekommenderas lite extra av mig. DS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback