Kvällsfix

 
De blev ingen träning för mig idag. Tanken var att jag skulle vara hemma en stund och sen gå och träna. Men väl hemma började pyssla lite med bloggdesignen och där fastnade jag i några timmar. Man ska bara göra lite och plötsligt har det gått två timmar. Men det känns bra för nu har min nya design börjat ta form. Jag rundade till inläggen, dropdown menyn och på sidan. Jag gillade de små boxarna på sidan! Nu på sommaren känns det skönast med lite ljusa färger. 
 
Resten av kvällen har jag skrivit på min filmanalys, städat lägenheten och gjort chokladglass. Om ni inte har en glassmaskin rekommenderas det att införskaffa en. Väldigt smidigt och bra att kunna välja själv vad man har i, dessutom billigare än att köpa. 
Jag har alltså haft en produktiv och bra kväll! Ska nog avsluta med att fixa lite blogginlägg och sen se lite Johan Falk hihi.. 
Hoppas ni haft en härlig torsdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback