Jordgubbar på balkongen

Godmorgon allihopa! Blev väldigt förvånad igår, jag länkade min blogg till Facebook nu när jag startat med bloggen igen. Det brukar inte påverka så mycket men igår var det tydligen 29 personer som läste! Förvånad men jätteglad. 
 
Idag är det komplettering för de som behöver så resten är lediga på förmiddagen. Hur härligt som helst. Jag gick upp vid halv elva, det är fortfarande väldigt fint väder. Så jag gick och satte mig på balkongen med lite jordgubbar och läste bloggar. Det är väldigt praktiskt att ha två balkonger ibland, ena är ganska liten men den är ut mot gatan och har sol. Den andra är in mot gården och är lite större men där är det lättare att umgås eftersom vi har en soffa där. 
 
 
Jag ska bara ha matte och svenska idag så det är skönt, en filmanalys som vi skulle lämnat in idag får vi lämna in på fredag istället så det är skönt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback