Hängt på balkongen

Idag har jag inte gjort mycket i skolan. Det började med nationella prov i engelska, läs och hör delen. Nationella är så svårt att avgöra om det gick bra på men jag hoppas på det bästa!
Efter provet hade vi en föreläsning som hette "Sex och sånt" som Sandra Dahlén höll. Vi har det i samband med att vi ska ha sex och samlevnad på naturkunskapen. Föreläsningen var roligare än vad jag förväntat mig men jag blev ändå trött eftersom den var i två timmar.
 
Vi slutade efter föreläsningen så då gick jag och tränade. Jag lyssnade på podden Beijer och Broströms bryderier(som jag förövrigt rekommenderar!) och de tipsade om att man skulle ta med en bok när man sprang på löpbandet. Då tänkte jag att varför inte? Att bara springa på löpband kan lätt bli enformigt så det kanske är bra att läsa. Jag håller just nu på att läsa Snabba Cash så jag tog med den. Tiden gick betydligt mycket fortare när man läste vilket var bra, jag märkte knappt att det var jobbigt. Jag som vanligtvis tycker det börjar bli tråkigt efter tio minuter. Svårigheterna var att det blev lite skakigt och därmed svårt att läsa. Men det gick helt okej och jag tror det blir bättre efter lite träning. 
 
 
På eftermiddagen har jag träffat Emma. Vi gjorde i ordning min "Vegan" chokladglass som jag redan hade gjort satsen för. Vi har skaffat glassmaskin så då har jag provat att göra chokladglass. Jag gjorde en nyttigare vegansk version av chokladglassen och jag tänkte göra ett enskilt inlägg om senare! :) 
Resten av kvällen har jag suttit på balkongen och sett på Johan Falk. Jag har nyss börjat kolla, hitills har jag sett två avsnitt och än så länge är jag nöjd!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback