Fyra timmars matte

Först vill jag börja med min non-existing uppdatering de senaste två dagarna. Igår hade jag en intensiv dag då jag började min morgon med att lämna in en historian, sen hade vi bokföringsprov och sist skrev vi krällkritik på samhällskunskapen. Ganska intensivt.  På eftermiddagen kom Sara över så gick vi igenom det sista medan vi gjorde chokladglass. Skulle bara blivit trött om jag räknade massor med matte dagen innan.
 
Så idag var det provdagen, totalt hade vi matte i fyra timmar eftersom det var flera delar. Är lite impad att jag kunde hålla mig fokuserad så pass länge, dock hade vi lunchrast emellan. Märks att det var så lång tid nu, är helt trött både fysiskt och i hjärnan. Själva provet har jag ingen aning om hur det gick, gjorde lite på A uppgifterna men de var svåra tyckte jag. Blev lite stressigt på slutet också, eller så var det bara jag som var långsam. 
 
Skulle inte tacka nej till detta- när jag är klar med detoxen kommer jag uppskatta maten SÅ mycket!
 
När det gäller min banandetox, i tisdags hade det gått fem dagar men jag har inte stött på några problem så jag bestämde mig för att göra i sju dagar istället. Så idag är jag inne på dag 6, känner inga som helst negativa symptomer utan det är som vanligt typ. Lite cravings efter annan mat har jag fått, särskilt igår  med Sara när vi gjorde chokladglass och pannkakor. Men det är nyttig träning och trots allt bara en dag kvar. 
 
Sett att Linn Ahlborg fick otroligt mycket kritik för att hon ville prova den. Nu i efterhand har jag läst att man helst skulle vara över arton år men jag har redan startat så. Jag är lika gammal som Linn och kör den. Har inte känt några symptom och det kan inte skada så mycket på en vecka. För min del kan det nog vara bra för då äter jag inte lika mycket sötsaker som jag annars skulle gjort. Tycker att Linn ska få välja om hon vill göra det, kroppen brukar visa om den mår dåligt så det lär märkas isånafall. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback