Ett foto i timmen

Som lovat har jag fixat bilder till min "Ett foto i timmen". Jag ställde inget alarm så jag tog ungefär en gång i timmen för några gånger glömde jag bort. Men men, låt oss börja!
08:00 
Vaknade klockan kvart över sju och skulle iväg till skolan så den här bilden blev tagen lite tidigare, grått och mulet. 
(glömde klockan nio men då pluggade jag företagsekonomi)
10:00
Tog bussen till Sickla för att plugga lite. Satte mig i biblioteket och läste noveller till svenskan. 
11:00 Färdigpluggat för stunden, gick till Friskis för att träna. 
12:00 Klar med träningen- det blev lite spring på löpbandet, magövningar och stretching. Sen tog jag min lunch, idag är det sista banandetox dagen för mig! Längtar såå att få äta riktig mat nu. 
01:00 PM Tillbaks på Söder, påväg hem för att lämna av mina grejer. 
02:00 PM Sitter på pendeln för att åka till Mall of Scandinavia. 
03:00 PM Inne på Mall of Scandinavia och kollade i butiker. 
04:00 PM Gått upp från Södra station och ska ta mig hem i det små regniga vädret. 
 
Nu ska jag vila en stund, kanske tappa upp ett bad. Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback