Pluggstället

Till frukost idag skivade jag upp tre stycken bananer som jag åt samtidigt som jag såg Solsidan. Mamma har de tre första säsongerna så vi har sett om de. Vi såg säsongsavslutningen på säsong 3 och roligaste av allt är att det verkligen är så i verkligheten. 
 
Jag började ordentligt med Banan detoxen igår och det har gått bra hitills! Tycker det är så skönt att man inte behöver tänka på vad man ska äta. 
 
Mitt pluggställe i Sickla
Vid fyra tog jag bussen till Sickla för att plugga matte och samhällskunskap. Lyckades hålla på i en och halv timme. Det gäller att man hittar ett bra ställe för att kunna plugga ordentligt, iallafall för mig. Jag gillar att sitta i Dieselverkstaden på andra våningen, där finns det stolar, bord, toaletter och det bästa av allt är att ingen annan är här. Anledningen till att jag känner mig bekväm här är nog för att jag varit här så många gånger innan. När jag gick på Dans & Musikalen brukade vi hålla till här när vi skulle ha föreställningar. Så jag har känt till stället väldigt länge. Nu ska jag till ICA för att köpa lite mer bananer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback