Bra jobbat!

Spotify har stepped up their game.
 
De har nu lagt in Podcasts och videos så man kan lyssna på poddar. Det enda jag saknar är en sovtimer(eftersom jag brukar somna till poddar). Spotify har även ett mindre utbud av poddar eftersom gamla poddar inte finns där och sådär, det är synd för jag saknar flera poddar. 
 

En till jag upptäckte är att de har lyrics på vissa låtar, här ovan är texten för låten Sex med Cheat Codes och Kriss kross Amsterdam. Måste passa på att tipsa om den, har tidigare lyssnat på Cheat Codes låt Hold On som jag gillar. Även denna är väldigt bra och är i genren deep house. 
 
 För att se lyricsen drar man ner albumsbilden och då dyker texten upp. Under delarna där ingen text sjungs är det små fakta rutorna istället som är väldigt intressanta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback