Bananpannkakor

 
Vi hade studiedag den här måndagen också, inte helt fel. ;)
Vaknade vid tio för att jag skulle på yoga klockan halv tolv i Sickla. Första gången jag gick på yoga men det var inte så svårt tyckte jag. Men det var skönt att inte tänka på något och slappna av i en timme. Efter yogan gjorde jag lite rumpövningar och stretchade. Har börjat komma igång på mitt "dåliga" ben och kom ner helt i spagat idag. 
 
När jag tränat klart satte jag mig i bibilioteket och pluggade lite företagsekonomi och svenska. Det är det sista vi har kvar att göra. Har nyss gjort bananpannkakor och de var väldigt enkla att göra. Tog två ägg och en banan som jag mixade sen stekte jag de. Aldrig ätit bananpankisar innan men de var goda så de kommer nog ätas igen! 
 
Nu ska jag ut för att göra en marknadsundersökning, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback