Bananglass

Imorse gick jag till COOP och handlade in lite bananer för att starta min banandetox! Blev så sugen på att prova den så jag startar direkt! Först gjorde jag en banansmoothie men den blev lite mäktig med enbart banan i. 
Till lunch åt jag inga bananer så det kanske räknas som att jag fuskade då..? Skollunchen idag var inte på topp så det blev mest gurka. 
 
Jag slutade ganska tidigt idag så till mellis gjorde jag Idas bananglass. Det var svårt att enbart mixa bananerna så jag hällde i lite vatten, lite mindre än 1 dl. Glassen smakade mycket bättre än smoothien tyckte jag! 
Nu ska jag se lite Netflix och sen sätta mig och plugga lite företagsekonomi och historia. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback