Banana Island

När jag kom hem från skolan började jag med att dammsuga och städa lägenheten. Sedan pluggade jag företagsekonomi och matte. Jag känner mig nöjd för jag hann med allting jag hade planerat att göra idag! 
 
Efter plugget har jag kollat på lite vloggar och kollade just på Ida Wargs, hon har nyss gjort en banana detox. Det kallas för att man går på "Banana Island" när man startar detoxen och går ut på att man endast äter bananer(även gröna blad tillåts). Tror man skulle äta runt 25 stycker bananer per dag då.Det verkar rätt roligt så jag kanske ska prova det. Då kan man göra banansmoothies, äta bananer som vanligt och göra bananglass. Har inte ätit bananer på hur länge som helst så det kanske är lägligt. 
 
 
Nu ska jag försöka sova för att tagga inför ännu en torsdag med enbart matte. <33 (eller inte). Måste förbereda med massa gurka tills imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback