Årstaviken

Slutade tidigt idag så jag gick ut och sprang längs Årstavikens promenadstråk. Brukar vanligtvis inte springa ute men nu var det så himlans fint väder, nästan lite för varmt för att springa. Vet inte hur många jag sprang förbi som låg och solade på bryggorna. Kändes verkligen som det var sommarlov då. Sprang i typ trettio minuter och sen var jag trött så då gick jag sista biten hem. Känns SÅ skönt att få saker man vill göra genomfört och klockan är inte ens halv fem! Nu på kvällen blir det dock sista slutspurten i företagsekonomin. 
 
Kom på en så fiffig grej, brukar vanligtvis mixa frysta hallon med vatten för att göra någon slags juice. Men idag hällde jag i lite babyspenat också. Det blir ingen skillnad på smaken men fördelen är att man får i sig massa grönt på köpet! Skulle aldrig äta babyspenat som den är så då får jag i mig den på ett smidigt sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback