22 kvadrat i P3

(Bestämt mig för att ha bilden före texten istället)
Nu har jag kommit hem från skolan. Imorse råkade jag försova mig så det blev lite stressigt till matten. Det har inte hänt så mycket men vi hade vårt muntliga matteprov idag. Det var lite svårt tyckte jag men vi får helt enkelt se hur det gick. 
 
Det jag tänkte tipsa om är en podd, jag brukar lyssna på den när jag åker bussen till skolan. Den heter 22 Kvadrat och sänds i P3. Avsnittet är ca tjugo till tjugofem minuter långa(perfekt för resan till skolan). Det är Hampus Nessvold, Linda Ulfhielm och William Spetz som ska flytta in en lägenhet på tjugotvå kvadrat tillsammans. William Spetz känner nog de flesta igen från hans roliga Youtube klipp. Man för följa deras liv i lägenheten, grannar, tvättstugan, handla mat osv. De varvas med lite låtar och olika inslag t.ex. busringningar. Rolig att lyssna på tycker jag! Skulle kalla det mer radioprogram eftersom det är en genomgående handling i samtliga avsnitt. Det kan vara skönt att variera från seriösa dokumentärer och andra poddar ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback