En intressant blogg

Via Sandra Beijers blogg som du kan hitta här, hittade jag en annan spännande blogg. Den heter https://lillalibertin.wordpress.com/   och skribenten skriver utifrån ett jag perspektiv men inte som en vanlig blogg. Personen skriver som att det skulle vara en bok och beskriver väldigt utförligt de olika små detaljerna. Jag tycker dte är väldigt fint och fascinerande att kunna formulera sig så. Vad jag förstått det som är det verkliga händelser och jag anser att det krävs en speciell förmåga för att kunna göra en verklig händelse till en text som enkelt skulle kunna platsa i en roman. 
Jag lägger in en bild på hur en av inläggen ser ut men jag tycker verkligen ni ska besöka den själv också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback